RU
menu
 

 

הפורטפוליו של ילדים נעשה בד"כ על ידי צלם מקצועי ומורכב מסנאפשוטים וצילומים המציגים את הנתונים החיצוניים של הילד – פנים, תדמית, מבנה גוף. כמובן לא כל ההורים מוכנים להכניס את הילד שלהם לעסקי הדוגמנות או הפרסום אבל אפשר בהחלט לעבוד עם הרעיון של בניית פורטפוליו ע"מ ליצור ספר תמונות יפה ומעניין. היו יצירתיים ותציגו בדרך הטובה ביותר את האישיות המיוחדת של ילדכם. חשוב מאד גם להכין אותו לתהליך של סט הצילומ ... המשך »

ספרי תמונות על תינוקות מיועדים לשמירת הרגעים המרגשים והמאושרים ביותר בחיינו. אלבומים כאלה מתאימים באופן מושלם לסגנון עיצוב של סקראפבוק דיגיטלי. האולטרסאונד הראשון, צמידי זיהוי מבית החולים ליולדות, התמונה הראשונה שצולמה ע"י האמא של איש קטן לסמארטפון, תעודת לידה ובנוסף לכל זה גם העתק בגבס של כף רגל קטנה או קווי מתאר של כף יד המשורטטים על נייר. לכל דבר יש מקום בספר תמונות. אל תשכחו לנהל יומן של ... המשך »

על ספרי תמונות לילדים אנו יכולים לדבר המון ובכיף רב אז תכננו על נושא זה סדרה של פוסטים. אלבומים כאלו זה מה שישמח את ילדכם ומה שהוא ישמור כל חייו ויודה על כך להוריו. מהתמונות המפוזרות בין סמארטפונים למחשבים ניידים תוכלו להכין ספר אמיתי אשר הדמות הראשית בו זה הילד שלכם. צלמו הרבה ובנחת כי הילדים גדלים מהר והצילומים האלה בעוד שנים ספורות יהפכו ליקרים מפז. ביחד איתכם נוכל ליצור אלבום תמונות של ילדכם ש ... המשך »

1 2 3 »
אלבום תמונות דיגיטלי בעיצוב אישי ©  2024