RU
menu



ספרי תמונות לילדים / אלבום תינוקות

ספרי תמונות על תינוקות מיועדים לשמירת הרגעים המרגשים והמאושרים ביותר בחיינו. אלבומים כאלה מתאימים באופן מושלם לסגנון עיצוב של סקראפבוק דיגיטלי. האולטרסאונד הראשון, צמידי זיהוי מבית החולים ליולדות, התמונה הראשונה שצולמה ע"י האמא של איש קטן לסמארטפון, תעודת לידה ובנוסף לכל זה גם העתק בגבס של כף רגל קטנה או קווי מתאר של כף יד המשורטטים על נייר. לכל דבר יש מקום בספר תמונות. אל תשכחו לנהל יומן של החודשים הראשונים עם גובה ומשקל של התינוק ע"מ לראות איך הילד שלכם גדל ומתפתח. השתדלו לצלם ולציין את כל התאריכים והארועים החשובים. לידה, שחרור מבית החולים, האמבטיה הראשונה וכד'. תעשו תמונות של התינוק עם כל בני המשפחה הקרובה כולל הורים, אחים ואחיות וכמובן סבא וסבתא. תתעדו את החיוך הראשון של ילדכם, כיצד הוא מתבונן בעולם החדש סביבו, איך הוא שולח את זרועותיו הזעירות אליכם. כולנו רוצים לעצור את הרגעים היפים האלו ולשמר אותם לנצח.

 
 
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
 

ילדים גדלים מאד מהר ומשתנים בכל יום כך שאפילו עבור תינוק בן שבוע אפשר כבר להזמין צילומי סטודיו עם צלם שבד"כ מוסיף לסצינות צילום אביזרים יפים שונים ועושה את כל התהליך מקצועי ומהיר. אבל אם זה לא אפשרי אל תפספסו את הרגעים היפים שחולפים במהירות וצלמו את ילדכם באופן עצמאי. החזיקו את הסמארטפון תמיד בהישג ידכם וצלמו את ההבעות של רגשות אמיתיים. הדמעות על הלחיים הקטנות, הקפלים חמודים על הגוף, השפתיים הממצמצות תוך כדי שינה.

 
 
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
 

אם התינוק שלכם במצב רוח טוב תוכלו לנסות לארגן מעין סט של צילומי סטודיו בבית. ע"מ לעשות זאת הכינו בגדים יפים, תחשבו על רעיונות צילום מעניינים או אפילו הציצו באינטרנט ותשחזרו את התמונות של התינוקות שאהבתם. המלצה שלנו – צלמו עם אור טבעי במהלך היום, ללא פלאש, וכך התמונות ייצאו מאוד טבעיות בעלי נפח וצבעים טובים. והכי חשוב – אל תהססו לאלתר. אנחנו בטוחים שתצליחו כי התינוק שלכם הוא הכי יפה בעולם!

 
 

 

© במידה ומצוטטים קטעי חומר מהבלוג נא לשים לינק לאתר שלנו עיצוב אלבומי תמונות DESIGNIMUS

 

להזמין אלבום מעוצב

אלבום תמונות דיגיטלי בעיצוב אישי ©  2024