RU
menu
 

 

הננו רוצים לספר לכם על ההצעה המיוחדת והמשתלמת שיש לנו בשבילכם. בהזמנת אלבום תמונות ניתן לבחור באופציה של הכנת סט של שלושה אלבומים בגדלים שונים בעיצוב זהה. המעצב מכין דגם של עיצוב אלבום אחד אבל אתם מקבלים 3 אלבומים בבת אחת - 1 גדול ו-2 קטנים. אופציה כזו טובה להזמנת אלבומים משפחתיים. זה מתאים גם להדפסת אלבומי חתונה, הזוג הטרי מקבל אלבום גדול והורי החתן והכלה שניים קטנים יותר. תסכימו, זה מאוד נוח ויצ ... המשך »

אנו ממשיכים לספר לכם כיצד לבחור את התמונות ליצירת האלבום הדיגיטלי. למעשה, ללא קשר לכוונה להדפיס בהמשך אלבום תמונות, כדאי לכולם למיין את ארכיוני הצילומים לעיתים יחסית תכופות כיוון שבד"כ בחברה שלנו נהוג לשמור את התמונות במדיות הדיגיטליות באופן כאוטי ובלתי מסודר. בשל כך די קשה למצוא במהירות את התמונה הרצויה, ויותר מזה, קשה להיות בטוח שהיא שמורה היטב. במידה ואין לכם זמן או אפשרות לבצע עבודת מיון ... המשך »

ישנן דרכים רבות להסיר את דמות האדם מתצלום כדי להשתמש בה בתמונה אחרת. בעבר הלא רחוק היה נחשב שהאופציה הזו זמינה כמעט אך ורק לאנשי מקצוע אולם עכשיו יש די הרבה משאבי אינטרנט נוחים שבאמצעותם כל אחד יכול לעשות את זה בעצמו. אופציה זו חשובה אם אתם רוצים למשל להרכיב קולאז' או לערוך תמונה. אנו רוצים לתת לכם טיפ כיצד להפריד במהירות דמות אדם מהרקע המקורי ולהציב אותה על רקע חדש. ביצוע פעולה זו מאד קל וזמי ... המשך »

« 1 2 3 »
אלבום תמונות דיגיטלי בעיצוב אישי ©  2024