RU
menu



ספרי תמונות לילדים / מי צריך פורטפוליו?

הפורטפוליו של ילדים נעשה בד"כ על ידי צלם מקצועי ומורכב מסנאפשוטים וצילומים המציגים את הנתונים החיצוניים של הילד – פנים, תדמית, מבנה גוף. כמובן לא כל ההורים מוכנים להכניס את הילד שלהם לעסקי הדוגמנות או הפרסום אבל אפשר בהחלט לעבוד עם הרעיון של בניית פורטפוליו ע"מ ליצור ספר תמונות יפה ומעניין. היו יצירתיים ותציגו בדרך הטובה ביותר את האישיות המיוחדת של ילדכם. חשוב מאד גם להכין אותו לתהליך של סט הצילומים, ללמד אותו לא להתבייש מול המצלמה, לעשות ביחד חזרות על הבעות פנים ופוזות מוצלחות לצילום. תוכלו להסביר לילד שזהו מעין משחק בו הוא יגלם דמות של דוגמן אמיתי ולצורך כך יזדקק לסבלנות ומצב רוח טוב.

 
 
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
 

חשבו מראש על התמונות שאתם רוצים ליצור. בחרו תלבושות, תסרוקות, אביזרים. אתם יכולים להשתמש ברעיונות מהאינטרנט ע"מ לגרום לצילומים ביתיים להיראות מקצועיים יותר. ליצירת פורטרטים צלמו את ילדכם באור יום על רקע קיר ריק בצבע בהיר, זה יעזור לכם ליצור צילומים טבעיים יותר ובאיכות טובה.

 
 
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
DESIGNIMUS
 

בפורטפוליו תוכלו לספר גם על התחביבים של הילד שלכם בין אם זה התעמלות, שיעורי מוזיקה, שחייה או שחמט. במקרה כזה אין צורך להמציא רעיונות לתמונות אלא רק לקחת סיפורים מהחיים ובכל זאת עדיין יש לתכנן מיצוב, בגדים, הבעות פנים. תזכרו שהמטרה שלכם היא ליצור תמונות איכותיות, ברורות ויפות וזה בדיוק מה שמאפיין את אלבומי תמונות מסוג פורטפוליו. שימו לב לדוגמאות עבודתיו של המעצב שלנו אשר הרכיב מצילומים רגילים פריסות מעוצבות מיוחדות של דפי ספר פורטפוליו. אתם גם תוכלו ליצור עבור ילדכם ספר תמונות שכזה.

 
 

 

© במידה ומצוטטים קטעי חומר מהבלוג נא לשים לינק לאתר שלנו עיצוב אלבומי תמונות DESIGNIMUS

 

להזמין אלבום מעוצב

אלבום תמונות דיגיטלי בעיצוב אישי ©  2024