RU
menu



סט אלבומי תמונות לכל המשפחה / מבצע

הננו רוצים לספר לכם על ההצעה המיוחדת והמשתלמת שיש לנו בשבילכם. בהזמנת אלבום תמונות ניתן לבחור באופציה של הכנת סט של שלושה אלבומים בגדלים שונים בעיצוב זהה. המעצב מכין דגם של עיצוב אלבום אחד אבל אתם מקבלים 3 אלבומים בבת אחת - 1 גדול ו-2 קטנים. אופציה כזו טובה להזמנת אלבומים משפחתיים. זה מתאים גם להדפסת אלבומי חתונה, הזוג הטרי מקבל אלבום גדול והורי החתן והכלה שניים קטנים יותר. תסכימו, זה מאוד נוח ויצירתי.

 

 

בל נשכח גם את אירועי הבר ובת המצווה החשובים בהם נוכחים קרובי משפחה וחברים רבים. אלבום עם התמונות מהאירוע החגיגי מאד ישמח את סבא וסבתא. ללא ספק ישנם מקרים רבים אשר בהם אלבום תמונות כזה יהווה מתנה ייחודית ובעלת ערך רב ליקיריכם.

הסט מורכב מ: עותק 1 של 30 על 30 ס"מ וגם 2 עותקים של 20 על 20 ס"מ.
המחיר של הסט: 2500 ₪ (3 אלבומים של 20 כפולות כל אחד).
250 ₪ עבור תוספת של כל 5 כפולות בדגם האב להדפסה.
כל אלבום יכול להכיל לא יותר מ-60 כפולות סה"כ.

 

 

אלבום התמונות מודפס בהדפסה כימית על נייר צילום עבה ואיכותי לבחירתכם: "מט" או "משי". העמודים של האלבום בנויים משכבת קרטון פנימית. המחיר כולל - כריכת פוטוקאבר קשיחה או כריכה עם חיפוי פשתן או עור מלאכותי בגימורי דמוי עור או עץ. באופציה של הכריכה עם חיפוי אפשרית תוספת עיטור בסובלימציה ללא תוספת תשלום - הדפסת תמונה או תמונה עם טקסט על לוחית מתכת (בגדלים שונים). וכמובן את העיבוד הבסיסי של הצילומים, את העיצוב של הכריכה ואת המשלוח אתם מקבלים במתנה.

 

 

© במידה ומצוטטים קטעי חומר מהבלוג נא לשים לינק לאתר שלנו עיצוב אלבומי תמונות DESIGNIMUS

 

להזמין אלבום מעוצב

אלבום תמונות דיגיטלי בעיצוב אישי ©  2024