RU
menu



כיצד לבחור צילומים עבור האלבום / חלק ב'

אנו ממשיכים לספר לכם כיצד לבחור את התמונות ליצירת האלבום הדיגיטלי. למעשה, ללא קשר לכוונה להדפיס בהמשך אלבום תמונות, כדאי לכולם למיין את ארכיוני הצילומים לעיתים יחסית תכופות כיוון שבד"כ בחברה שלנו נהוג לשמור את התמונות במדיות הדיגיטליות באופן כאוטי ובלתי מסודר. בשל כך די קשה למצוא במהירות את התמונה הרצויה, ויותר מזה, קשה להיות בטוח שהיא שמורה היטב. במידה ואין לכם זמן או אפשרות לבצע עבודת מיון בכוחות עצמכם, אנו בסטודיו DESIGNIMUS מציעים את שירותינו למיון ארכיון התמונות ע"י המעצב כאופציה של תוספת בתשלום לעיצוב והדפסת האלבום.

 

  טרם תחילת העבודה הקפידו לשמור העתק מלא של ארכיון הצילומים. רק לאחר פעולה זו אפשר לשנות את השמות, את הרצף הכרונוליגי, לחלק את הצילומים לתיקיות נושאים. תהליך זה חשוב כיוון ששמירה לא נכונה של התמונות עלולה להשפיע לרעה על איכותן וכתוצאה אתם עלולים לאבד לנצח סט צילום מקצועי למשל. מבלי לשים לב אפילו אתם יכולים להפוך קובץ תמונה בנפח 8 MB ל-100 KB והוא כבר לא יתאים להדפסה באיכות גבוהה. השתדלו להימנע משינוי סיומות של סוגי הקובץ אשר לא במסגרת תוכנות עריכה מקצועיות. במידה ואיבדתם בטעות קבצי צילומים באיכות גבוהה תוכלו בקלות לחזור להעתק המקורי של הארכיון.

ע"מ להימנע מאובדן האיכות אל תשמרו מחדש את קבצי הצילומים ואל תשנו את השמות המקוריים. במידה והנכם מעוניינים למיין את הצילומים לתיקיות וחשוב לכם לתת להם שמות חדשים, טרם ביצוע השיניים תעשו העתק מלא של הארכיון.

  כולנו כבר די מזמן משועבדים לרשתות חברתיות כאשר חלק ניכר מחיינו קשור אליהן באופן הדוק. הרשתות מכילות מידע על אירועים חשובים בחיינו, פידבקים מחברים וכמובן הרבה תמונות. ללא ספק גם את התמונות מהרשתות ניתן לסדר לאלבום יפהפה, אולם חשוב להבין שתמונות מסוג זה הן קלות במשקל ובהדפסה עשויות לצאת מטושטשות ואף עם פיקסלציה (אפקט פסיפס). כפי שכבר ציינו לא פעם עדיף תמיד לקחת קבצי צילומים במשקל נאה ובאיכות טובה, אבל יחד עם זאת אם אין בהישג ידכם קבצי מקור כבדים, מעצב מקצועי בעל נסיון בהחלט מסוגל גם לתמונות מרשתות חברתיות לגרום להראות טוב ויפה באלבום מודפס.

תמונות קלות משקל הלקוחות מרשתות חברתיות בהחלט ניתן לשים באלבום דיגיטלי מודפס. אולם חשוב להיות מודע למשקל האמיתי של קבצי תמונות הללו על מנת למצוא להם מקום ראוי והולם על דפי האלבום ולהימנע מפגמי איכות בהדפסה.

 

 

© במידה ומצוטטים קטעי חומר מהבלוג נא לשים לינק לאתר שלנו עיצוב אלבומי תמונות DESIGNIMUS

 

להזמין אלבום מעוצב

אלבום תמונות דיגיטלי בעיצוב אישי ©  2024