RU
menu



כיצד לבחור צילומים עבור האלבום / חלק א'

האלבומים הישנים לא מצליחים להכיל את כמות הצילומים שהצטברה לאורך השנים? אין מספיק מקום לאחסן את הארכיון הדיגיטלי במחשב? או אפילו גרוע מכך - התמונות נמחקו בטעות מהמדיה הדיגיטלית? הסמארטפון נשבר או דיסק קשיח לא נפתח? לצערנו זה כל כך מוכר לכולנו. לא רוצים לאבד את הארכיון המשפחתי יקר ערך? אז אולי הגיע הזמן להדפיס את אלבום התמונות הדיגיטלי הראשון שלכם שיתפוס את מקומו הראוי על המדף. ראשית כל צריך להבין כיצד לבחור נכון את הצילומים ליצירת האלבום הדיגיטלי.

 

 

  עובדה ידועה היא שבשל התהליך הארוך של מיון הצילומים הרבה אנשים לא מדפיסים כה הרבה אלבומי תמונות כמו שהיו רוצים. באמת מדובר בתהליך אשר גוזל זמן ודורש שעות רבות של עבודה וריכוז, מה שיכול לקחת שבועות ואפילו חודשים. אם אין לכם זמן או חשק למיין ארכיוני תמונות ענקיים מומלץ להפקיד זאת בידי המעצב. הוא מודע לדרישות הטכניות של הדפסת האלבום ויודע לבחור בצילומים המתאימים והאיכותיים ביותר. כמו כן, המעצב לוקח בחשבון את הפרטים המעניינים להמשך העבודה של סידור התמונות על גבי הדפים. עליכם רק לבצע תיאום סופי לגבי הצילומים שנבחרו ומיד אפשר לעבור לשלב של עיצוב האלבום.

מומלץ להפקיד את מיון הארכיון בידי המעצב. גם תשחררו את עצמכם מהעבודה המונוטונית וגם תקבלו תמונות שייראו מצויין על דפי האלבום העתידי ויעמדו בכל הדרישות של הדפסת צילום כימית.

  אם אתם בוחרים למיין את הצילומים בכוחות עצמכם יש להקפיד לתת עדיפות לתמונות באיכות גבוהה. תצלום חד וברור שצולם בתאורה טובה תמיד יועדף על צילומים מטושטשים ומעורפלים כי החסרונות שלהם יבלטו עוד יותר בעת ההדפסה. במידה ואינכם יכולים לבצע תיקוני אור וצבע בעצמכם מומלץ לא להדפיס תמונות כאלה כלל או לחילופין ניתן לפנות לאיש מקצוע. המעצב יעשה כל מאמץ אפשרי להעלות את איכות התצלומים הבעייתיים אשר כה חשובים לכם. כמובן לא תמיד הוא יוכל להפוך תמונה שצולמה בלילה לטלפון לתצלום מופתי. אבל המעצב בהחלט מסוגל למצוא את המיקום המתאים באלבום עבור תמונות באיכות בינונית אשר בעלות ערך מהותי עבורכם.

להדפסה מומלץ לבחור בתמונות הייצוגיות והחדות ביותר. כאשר אתם ממיינים סדרה של תמונות דומות תחילה בחרו בתצלומים האיכותיים ביותר ורק לאחר מכן את אלה מתוכם שאתם הכי אוהבים.

 

 

© במידה ומצוטטים קטעי חומר מהבלוג נא לשים לינק לאתר שלנו עיצוב אלבומי תמונות DESIGNIMUS

 

להזמין אלבום מעוצב

אלבום תמונות דיגיטלי בעיצוב אישי ©  2024